Tuesday, June 5, 2012

Anakku Jantung Hatiku

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah aku bersyukur kepadaMu.. Tq Ya Allah di atas kurniaan ini. Semoga anak ibu lahir nnt dengan sempurna, putih, comel, cukup sifat, sihat dari segi mental + jasmani.. kalo anak ibu lelaki (hensem mcm ayah) kalo perempuan (comel macam ibu la, ahakss comel ke ibu ni?) tp ibu tak kisah la, samada anak ibu ni lelaki ke perempuan ke.. ibu terima seadanya.. InsyaAllah anak ibu nanti jadi anak yang soleh + solehah yang boleh mendoakan kesejahteraan kami sebagai ayah & ibu kelak.. 

Baru la aku sedar, ape yang aku rasa selama ni memang ada kaitan dengan org baru ni.. byk yang aku rasa. Perut cm sebu, cam penuh je, rasa tak selesa, rasa cam ada angin penuh dalam perut ni.. badan cepat letih, jalan sikit da termengah², pastu mulut cam kecur semacam je.. nak describe pon susah.. tp bagi yang pernah mengalaminya pasti mengetahui. Umi cakap mintak² aku tak alah macam dia, kalo ikut dia mmg aku akan alah dengan teruk.. InsyaAllah, anak ibukan baik, mesti ok punya… tp aku belum pergi klinik check lg, just check sendiri kt umah, pakai pregnancy test je.. 

Tq Allah.. kalo ikut perkiraan tarikh last period (8 april) sepatutnya anak ibu ni da masuk 8 mggu ari ni. 
Mood: hepi sgt²..

No comments:

Post a Comment