Sunday, October 19, 2014

Resepi: Lasagna

Assalamualaikum...dah lama rasanya aku x update blog. 
Almaklum la, bz sgt2...bz ke? Hihihi...ok, kali ni aku nak cite pasal mengidam..

Biasanya orang yang mengandung akan ada perasaan mengidam ni...hehe, iye la tu.. aku sekarangni sedang mengandungkan anak ke-2. Ahamdulillah, dengan rezeki yang Allah bagi. Minggu ni usia baby dah masuk 19 minggu.. 

Oleh sebab mengidam punya pasal, pukul 11.30 malam, aku masih sibuk di dapur untuk penuhi keinginan tekakku ini.. Maka terjadilah lasagna versi aku...jom kita tengok dulu antara bahan-bahan yang diperlukan untuk menyediakan lasagna ni.



Bahan-bahan yang diperlukan

Tumis 2bj bwg merah & selabu bwg putih
dgn menggunakan 5sudu myk zaitun

Lasagna sedang dibakar


Lasagna yang sudah siap dibakar, tunggu untuk dimakan je


Lasagna selepas dipotong...sedia untuk dimakan.

No comments:

Post a Comment